Телефон за заявка 0888 717 186!
Телефон за заявка 0888 717 186!

Как да заменим продукт?

НАМАЛЯВАМЕ РИСКА ОТ ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО ДО МИНИМУМ!

 

Скъпи клиенти,

Уверяваме Ви, че можете да замените или върнете всеки закупен артикул от nelita.bg в рамките на 14 дни от датата на получаването му.

Ако има някакъв проблем с пратката, която сте получили - неподходящ размер или просто не Ви харесва и не отговаря на очакванията Ви, моля свържете се с нас на тел. 0888717186.  Ние ще Ви обясним подробно всички детайли и начина за замяна или връщане. 

* Не подлежат на замяна или връщане артикули, които са изработени по индивидуални изисквания/размери на клиента

* Индивидуални поръчки / изработени по размери на клиент / подлежат само на корекция

 

ЗАМЯНА

Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля свържете се с нас на тел. 0888717186, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.

След като сме обсъдили всички детайли по замяната, Вие трябва да изпратите пратката си към нас без наложен платеж до офис на Еконт, или до адреса, който ще Ви дадем. Вие поемате транспортните разходи по изпращането на пратката към нас, а ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната. Условието, на което трябва да отговаря дрехата е, да е да не е носена, прана или гладена, да не е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.

Преди да предприемете каквито и да било действия, трябва да се свържете с нас на тел. 0888717186.

 

ВРЪЩАНЕ

Ако желаете да върнете закупен от нас артикул, то трябва да се свържете с нас на тел. 0888717186. Ние ще Ви обясним как да върнете  продукта  и какво да предприемете след това. Отново можете да го изпратите до офис на Еконт. След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за връщане (да не е носена, прана или гладена, както и да е с оригиналните опаковка и етикети). След това, в рамките на 14 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във върнатата пратка или на имейла на сайта - office@nelita.bg. 

 

   За двете процедури изискваме от Вас:

1) Замяната или връщането да се случат в 14-дневен срок от датата на получаване на пратката.

2) Артикулът да не е носен, пран и/или гладен, да не са правени опити за отстраняване на дефекта при наличие на такъв. Ние сме тези, които ще се погрижим за безплатна корекция на дефекта.

3) Трябва да има запазен търговски вид, да е придружен с оригинални етикети и опаковки.

 Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към Вас по банков път в рамките на 14 работни дни.

 

 МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС!

Необходимо е всяка пратка да бъде обработена преди да я изпратите към нас, в противен случай няма как да сме запознати с подробностите и детайлите около нея.

Благодарим Ви! :)

НОВИ МОДЕЛИ

Най-продавани